Madonna v kampani

10. ledna 2009 v 10:24 | Andy
Madonna v listopadu pracovala na kampani pro luxusní značku Louis Vuitton. Zajímavostí je, jak se k ní vlastně dostala. Marc Jacobs, kreativní ředitel Vuittona, se zúčastnil koncert Sticky Sweet Tour v Paříži: "Její show mě naprosto dostala, má tolik energie." Den poté na schůzce s kolegy byl Marc tak nadšený nápadem, že by Madonna mohla fotit pro jejich novou kampaň, že jí rovnou napsal zprávu na její BlackBerry telefon. Za pět minut dostal zprávu: "Moc ráda bych do toho šla." Výsledek focení je šest nádherných fotografií autora Steven Meisela, které se na titulních stranách módních časopisů objeví v únoru a březnu 2009. Antoine Arnault, ředitel komunikace značky Vuitton, k focení řekl: "Je to velký odklon od toho, co normálně fotíme. Tentokrát vyprávíme příběh." Odmítl však prozradit rozpočet reklamy a finanční částku pro Madonnu. Odmítl ale zprávy o tom, že Madonna dostala za focení 10 milionů dolarů. "Je to absurdní částka, ke které jsme se zdaleka nepřiblížili," ujistil veřejnost. Odborníci odhadují, že Vuitton ročně utratí 250 milionů dolarů za propagaci svých kampaní. Jarní kampaň je založená na pařížském stylu - zakouřená francouzská kavárna i s příhodným nábytkem, obraz zbarvený do hněda. Focení probíhalo 14. listopadu 2008 v restauraci Figaro v Los Angeles. "Madonna na fotkách vypadá naprosto nádherně. I když je ve fotografiích spoustu francouzských klišé, jsou stále aktuální. Nevypadá to jako součást nějakého focení, ale jako portrét," dodal Marc Jacobs. "Než se objevila Madonna, byl všude na ulici klid. Najednou se objevila masa novinářů a vznikl kompletní chaos. Nejvíc mě ale fascinuje její nekonečná energie a schopnost rychle přijímat změny," uzavřel Jacobs...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Marty Marty | 15. listopadu 2009 v 19:53 | Reagovat

wow nj Madonna je prostě stylová takže není divu že jí řekl zrovna Marc Jacobs

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama